2016. nov. 25.

The last letter

Megosztom az utolsó levelet, amiben összegeztem a gondolataimat, az érzéseimet, és mindazt, amit még mondani tudnék Cüneytnek. Leírom angolul is, hátha ő is idetéved és elolvassa (bár ez esélytelen...) Ne haragudjatok az esetleges hibákért, nem vagyok szekértője a nyelvnek.

,,Why did you punish me?"
Maybe you will never read it. But I must write you last, because I have to understand what was it with me...with us. I was a naiv girl, I hadn't got any experiences, and I met a fantastic man, I hoped he has the same feelings like me, but he hadn't... What was your problem with me? Really, what kind of wrong, did I with you? I was nice for you, I always wanted good for you. Why did you want to ruin my life? Why did you want to make my soul wrong? Hmm? You are ugly, but I thought it's not important, because you have a beautiful heart. But your heart is uglier than your face... Okey, I have never been your real love, and okey, you never wanted to marry me. No problem, but why did you lie those? Every lie what you said, killed me a little bit. I understand if you need bitches to fuck. But why me? I was clear, my soul was clear. All of the men are the same? I believed in the people's benignity, but you opened my eyes. I trusted you, you were the only one who I trusted. I couldn't process what you did. I gave you everything, but it wasn't enough... Why did I deserve it?! I can't believe still, that you haven't feelings, emotions. I have never grieved you. Was I your doll, your stupid toy? Maybe you thought, I'm stupid, but I'm not. I'm cleverer than you, just I was blind by the love. If I wanted, I could go to the police station, and say everything about what you did with me. And then unfortunately you have to go to the prison, and the life is not the best behind bars. Your luck is only that I don't wanna to take revenge. Just I need the truth. I don't need you, don't misunderstand me! I don't need you anymore. I hate you, and I don't hate you too. I will never forget this. You indicted me, but I don't know why. This is the worst...that I don't know with what I deserved it.
But I have to be happy. I forgot you, I could totally leave you. And you are going to stay alone forever. Sure, you will have bitches, but you won't love them, and they won't love you too. And you will die alone. You won't have a same woman like me, and you are going to regret it very much.

Öptüm kocaman bebegim! :*

Magyar változat:

,,Miért büntettél?"

Talán sosem fogod olvasni. De ezt még muszáj utoljára leírnom, mert tudnom kell, hogy mi volt ez velem...velünk. Naiv voltam, nem voltak tapasztalataim, és találkoztam egy nagyszerű pasival, akiről azt hittem, hogy ugyan úgy érez, mint én, de tévedtem. Mi volt a baj velem? De tényleg, mi rosszat tettem? Jó voltam hozzád, mindig jót akartam neked. Miért akartad tönkretenni az életemet? Miért akartad megmérgezni a lelkemet? Ronda vagy, de azt gondoltam, hogy nem számít, mert gyönyörű a szíved. De a szíved talán még rondább, mint az arcod. Oké, sosem voltam az igaz szerelmed, sosem akartál feleségül venni. Nem gond, csak miért hazudoztál annyit? Minden hazugságod egy kicsit meggyilkolt. Megértem, ha neked kurvák kellenek a dugásra, de miért pont én? Tiszta voltam, az én lelkem még tiszta volt. Az összes pasi ugyan ilyen? Hittem az emberek jóságában, de te felnyitottad a szemem. Bíztam benned, te voltál az egyetlen, akiben bíztam. Nem tudom felfogni, hogy mit tettél. Én mindenemet neked adtam, de ez nem volt elég. Mivel érdemeltem ezt? Még mindig nem foghatom fel, hogy nem voltak érzelmeid, érzéseid. Sosem bántottalak. 
A babád voltam, a hülye játékod? Talán azt hitted, hogy ostoba vagyok, de nem. Sokkal okosabb vagyok, mint hiszed, csak a szerelem vakká tett. Ha akarnék, elmehetnék a rendőrségre, és mindent elmondhatnék, arról hogy mit tettél velem. És akkor sajnos börtönbe kerülnél. Ja, tudniillik nem túl jó az élet a rácsok mögött... Mindössze az a szerencséd, hogy nem akarok bosszút állni. Csak tudni akarom az igazat. Ne érts félre, nekem te többé már nem kellesz! Többé már nem. Gyűlöllek is, meg nem is. De ezt sosem fogom elfelejteni. Engem vádoltál, csak tudnám miért. Ez a legrosszabb, hogy nem tudom mivel érdemeltem ki ezt az egészet. 
Boldognak kell lennem. Elfelejtettelek, már teljesen túl vagyok rajtad. De te örökre egyedül maradsz! Leszek ugyan ribancaid, de nem fogod őket szeretni, és ők sem téged. Egyedül fogsz meghalni. És soha többet nem lesz még egy olyan nőd, mint én. Ezt pedig, nagyon meg fogod bánni! 


Hatalmas csók, babám! :*

Nincsenek megjegyzések:

Dillina Düdük