2016. okt. 13.

Merhabalar

Sziasztok!

A nevem Dillina Düdük, de megszólításként a Dillina is tökéletesen megteszi. Régi motoros vagyok a blogger szakmában, jó néhány hölgyeményt ismerek, emellett vendégíróként is megfordultam már pár helyen. Többetek biztos hallott rólam, illetve váltottunk néhány szót emailen keresztül. Az az ember vagyok, akit nem is gondoltok. A szomszédasszonyotok, a férjetek barátjának a felesége, a lányaitok csoporttársának az anyukája, vagy épp a ti legjobb barátnőtök. Nem tudjátok, és ez jó. Olyan, mintha Harry Potter lennék a láthatatlanná tevő köpenyében, csak kicsit még névtelenebb.
Fiatal, hobbiíró vagyok, és színésznőnek tanulok. Szabadidőmben lovak hátán száguldozom, máskor szerepet tanulok, vagy a színjátszókörbe sietek, mert késésben vagyok. Az unalmas szombat estéken törököt tanulok, miközben egy hatalmas csalódásból igyekszem kilábalni. Csokis baklavát falatozom, de minimum öt kilótól próbálok megszabadulni. És másra sem törekszem, csak legyőzni az előítéleteimet, miszerint minden török férfi szemét.

Ha szeretnéd megtudni, hogy egy ismeretlen hogy látja a világot, milyen amikor csalódik, vagy amikor színészetet tanul, esetleg egy köcsögöt akar elfelejteni, csatlakozz a nagypofájú Dillina Düdükhöz!

Nincsenek megjegyzések:

Dillina Düdük